пятница, 22 февраля 2013 г.

Դեմիի ինտերվյուն MTV News-ի համար 

Դեմին շուտով կունենա նոր սինգլ '' Heart Attack'' , այն կլինի իր նոր 4-րդ ալբոմում : Նոր ալբոմում Դեմին ցանկանում է ցույց տալ հեյթերներին , որ նա իսկականից կարող է և իրավունք ունի X factor շոուում լինել ժյուրի և ասել մասնակիցներին ինչ պետք է :
'' Ես իսկակակնից ուզում եմ ապացուցել ինչու եմ ես դարձել X Factor-ի ժյուրի: Ես չէմ ոզում հանել իմ նոր ալբոմը և մարդկանց ստիպել մտածել , " Արդյոք նա լավ գիտի թե ինչպես դատել մարդկանց ?" Ես ուզում եմ որ պատասխանը լինի հստակ'' ասում է Երգչուհին:
Դեմիի նոր ալբոմը ինր մեջ կներառի իր ''Skyscraper'' հիթի շարունակությունը, նաև մի համագործակցություն , որին Լովատիկները շատ պետք է սպասեն որպեսզի լսեն :
'' Ալբոմում շատ է ասվում նրա մասին , թե որտեղ եմ ես գտնվում կյանքում հենց հիմա : Ես զգում եմ , որ երգերը նման են ''Skyscraper''-ին : Ես շարունակում եմ պատմել իմ կյանքը երգերի ( Երաժշտության ) միջոցով , և ես շատ երախտապարտ եմ , որ ես ունեմ շանս դա անելու համար " - շարունակում է Դեմին:
Դեմին հաստատել է որ դեռ չի ըն տռել իմ նոր ալբոմի համար անուն ոչել թողարկման ամսաթիվ: Նա ասել է որ '' Heart Attack''-ի տեսահոլովակը լինելու է '' հիմնված նորաձևության" և
'' հիմնված աշխատանքի'' : Ոչ նաև թողարկման ամսաթիվը և անունը թռչում են օդում , նաև նրա ապագան '' X factor''-ում : Ոչ մի ընտրություն Դեմին դեռ չի արել գնալու թե մնալու հետ կապված :

Комментариев нет:

Отправить комментарий